چقدر زمان میبرد تا در گوگل دیده شویم

برنامه ریزی سئو: چقدر زمان میبرد تا در گوگل دیده شویم؟

سئو ابزاری ضروری برای قرار دادن کسب و کار شما در صدر موتورهای جستجو است.
با این حال، سئو یک مسابقه از راه دور است ، نه یک سرعت. باید به خاطر داشته باشید که وسواس در مورد نتایج کوتاه مدت یک اشتباه است، زیرا سرمایه گذاری در میان مدت و بلند مدت است.
ایجاد یک استراتژی خوب با تفکر بلند مدت برای مشاهده نتایج در طول زمان ضروری است.
سخت است که بدانیم چقدر طول می کشد تا به نتیجه برسد، اما ما به شما زمان تقریبی رو میگیم. البته اگر می خواهید به آن برسید، داشتن یک متخصص سئو ضروری است که برای این مورد میتونید با ما همراه باشید
حالا، آیا می خواهید بدانید که برای دیدن نتایج چقدر زمان نیاز دارید؟ پس بخوانید!

سئو چیست؟

سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization است که به عنوان بهینه سازی موتور جستجو نیز شناخته می شود .
این مجموعه ای از تکنیک ها و استراتژی های متمرکز بر بهینه سازی موقعیت ارگانیک در موتورهای جستجوی اینترنتی است.
چند نمونه از این موتورهای جستجو عبارتند از: گوگل، بینگ، یاهو یا یوتیوب
برای دستیابی به حضور دیجیتال، داشتن یک صفحه وب ضروری است، اما اگر مخاطبان خود را به راحتی آن را پیدا نکنید، ایجاد آن بی فایده است.
به همین دلیل، باید کاری کنید که Google به نفع شما کار کند .
برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله سئو چیست؟ را بخوانید .

چقدر زمان میبرد تا در گوگل دیده شویم؟

به طور کلی، اکثر برندها بعد از حدود 6 تا 12 ماه شروع به مشاهده نتایج قابل توجهی از استراتژی SEO خود در ترافیک ارگانیک و تولید سرنخ می کنند.
این نتیجه می‌تواند به عوامل مختلفی مانند سطح رقابت سئو در بخش شما، کلمات کلیدی که برای موقعیت‌یابی خود استفاده می‌کنید، بودجه شما ، سن دامنه ، کیفیت لینک‌های شما یا میزان بهینه سازی سایت مربوط شود
علاوه بر این، نوع استراتژی بازاریابی که به کار می گیرید می تواند نتایج سریع تری داشته باشد. اگر هرزنامه را حذف کنید یا بتوانید سرعت بارگذاری را افزایش دهید، استراتژی خوبی دریافت خواهید کرد.
اگر می‌خواهید نتایج کار خود را ببینید، توصیه می‌کنیم گزارش‌های سرچ کنسول و راه‌حل‌های خطاهای SEO را بررسی کنید .

سرچ کنسول

نکات دیگر عبارتند از:

✅محتوای با کیفیت ایجاد کنید

در دیجیتال مارکتینگ، ایجاد محتوای با کیفیت بالا از اهمیت بالایی برخوردار است.
شما باید بتوانید بهترین محتوا را در بخش خود تولید کنید و بنابراین، لینک های ورودی با کیفیتی دریافت خواهید کرد.
بنابراین، زمانی را که لازم می دانید برای تولید محتوای باکیفیت ، خوب نوشته شده و با ارائه خوب که توجه همه کسانی که وارد شبکه های شما یا وب سایت شما می شوند، اختصاص دهید.

✅همکاری ها را در اولویت قرار دهید

سئو یک تلاش گروهی است، زیرا مستلزم همکاری با انواع متخصصان و موضوعات بسیار متفاوت است، از توسعه دهندگان وب، کپی رایترها، مدیران جامعه تا کارشناسان بازاریابی.
برای اینکه استراتژی سئو، شما را به بالاترین سطح برساند، باید فرآیندهای ایجاد و پیاده سازی را به درستی تعریف کنید .
فرایند ایجاد سئو در بالاترین کیفیت

✅ اهداف واقع بینانه تعیین کنید

شما تنها کسی نیستید که می خواهید در جایگاه اول گوگل قرار بگیرید ، همه شرکت ها می خواهند.
به خاطر داشته باشید که اگر به تازگی وب سایت خود را راه اندازی کرده اید ، رسیدن به این هدف در سطح سئو در کوتاه مدت غیرممکن است. بنابراین، شما باید اهداف واقع بینانه ای را تعیین کنید که می توان به آنها دست یافت. علاوه بر این، این اهداف باید به تیم شما انگیزه دهد تا خوب کار کند.

سئو در 6 ماه اول

در حالی که سئو ، همانطور که قبلاً گفتیم، یک ماراتن طولانی مدت است، 6 ماه اول برای دستیابی به موفقیت استراتژی سئوی شما ضروری است .
اگر می‌خواهید نتایجی را در استراتژی سئوی خود مشاهده کنید، مرحله به مرحله توضیح می‌دهیم که در ۶ ماه اول چه کاری انجام دهید.

1️⃣ اولین ماه در سئو

ماه اول یک کمپین سئو باید برای تحقیق در این بخش و کشف هر چیزی که قبلا در مورد آن نمی دانستید سرمایه گذاری شود.
هدف شما باید درک نگرانی های مخاطبان هدف و نقاط قوت و ضعف رقابت سئوی شما باشد .
در این ماه اول، تحقیق کلمات کلیدی برای توسعه صحیح استراتژی متعاقبا ضروری است. علاوه بر این، با این تحقیق می توانید موقعیت فعلی خود را اندازه گیری کنید.
از طرف دیگر، شما باید یک ممیزی کامل از وب سایت خود در سطح کلی انجام دهید تا مشکلات سئو را شناسایی کنید.

2️⃣ ماه دوم در سئو

زمانی که از وضعیت این بخش مطلع شدید، وقت آن است که بهینه سازی وب سایت خود را شروع کنید. برای انجام این کار، شما باید یک سری کارها را انجام دهید:
• وب سایت خود را با در نظر گرفتن نتایج ممیزی فنی اصلاح کنید.
• ایده های محتوایی را برای کلمات کلیدی اصلی که استفاده خواهید کرد، بررسی کنید.
• یک ممیزی برای تجزیه و تحلیل لینک های ورودی به وب سایت خود برای رفع مشکلات احتمالی انجام دهید

برنامه ریزی محتوا

3️⃣ ماه سوم در سئو

در ماه سوم، شما باید بر بازسازی محتوای وب سایت خود برای بهبود آن تمرکز کنید.
یک ایده این است که چندین مقاله را ادغام کنید تا از رقابت کلمات کلیدی در وب سایت خود جلوگیری کنید.
از طرف دیگر، باید کمپین های لینک بیلدینگ را شروع کنید . این به شما امکان می دهد با سایت های با کیفیت بالا در بخش خود ارتباط برقرار کنید و به دنبال فرصت هایی برای همکاری برای حضور در سایت هایی باشید که می توانید مشتریان بالقوه را به دست آورید.

4️⃣ ماه چهارم در سئو

وقتشه! اکنون، در این ماه، شروع به تولید و ایجاد محتوای باکیفیت کنید که به کلیدواژه هایی که می خواهید موقعیت یابی کنید، گرایش داشته باشد.
محتوا باید نیازهای جستجوی کاربران را برآورده کند، باید محتوای ارزشمندی باشد و باید برای سئو در صفحه بهینه شده باشد (به عناوین، هدرها، توضیحات متا و پیوندها توجه داشته باشید).
علاوه بر این، در این ماه، از مزایای وب سایت خود استفاده کنید و لینک های شکسته را شناسایی کرده و آنها را برطرف کنید.

5️⃣ پنجمین ماه در سئو

در این مرحله از ماراتن سئو، محتوای جدید شما توسط گوگل شناسایی می‌شود و لینک‌های ورودی اعتبار بیشتری برای دامنه شما خواهند داشت.
در این ماه ضروری است که به انتشار محتوای جدید ادامه دهید، تحقیقات کلیدواژه دیگری را برای یافتن راه های جدید موقعیت یابی و انتشار مقالات در سایر سایت های مرتبط در بخش خود برای ایجاد لینک های ورودی بیشتر انجام دهید .

6️⃣ ماه ششم در سئو

این احتمال وجود دارد که شما شروع به دیدن اولین نتایج کمپین سئو خود کنید . اگر اینطور نیست، نگران نباشید، ممکن است چندین ماه طول بکشد.
در این مرحله، کار اولیه از قبل انجام شده است، بنابراین زمان آن رسیده است که یک چرخه مستمر برنامه ریزی و ایجاد محتوا، بهینه سازی و ایجاد لینک ایجاد کنیم .
احتمالاً شما ترافیک بالایی دارید ، بنابراین می توانید تست های A/B را انجام دهید و در نتیجه تجربه کاربری را بهبود ببخشید.
کسب و کار خود را در صدر قرار دهید
اکنون که زمان‌بندی تقریبی موفقیت در استراتژی سئوی خود را می‌دانید، وقت آن است که آنها را در تجارت خود اعمال کنید و به جایگاه برتر گوگل برسید.
حالا نوبت شماست.
اگر به کمک نیاز دارید یا می خواهید که ما هر گونه سوال مربوط به کسب و کار شما را حل کنیم، خوشحال می شویم با ما در تماس باشید

منبع:

SEO planning

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا