نحوه ساخت وب سایت وردپرسی

چگونه یک وب سایت با وردپرس بسازیم؟

امروزه داشتن یک وب سایت برای کسب و کار یا علایق شما برای باز کردن درهای اینترنت و شناخته شدن خود بسیار مهم است. بنابراین، دانستن ابزارهایی مانند وردپرس که می توانند هدف شما از ایجاد وب سایت شما را برآورده کنند، مهم است.
دانستن وردپرس ارزشمند است ، زیرا به لطف سهولت و انعطاف پذیری آن ، می توانید قدرت خود را در بازاریابی آنلاین به طور تصاعدی افزایش دهید.
قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه یک وب سایت با وردپرس بسازیم.
آیا می خواهید بدانید چگونه این کار را انجام دهید؟

وردپرس چیست؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) برای شماست که بتوانید وب سایت خود را ایجاد و مدیریت کنید و آن را در اینترنت آپلود کنید . این پلتفرم امکان ویرایش و انتشار محتوا را به راحتی و بدون نیاز به دانش هیچ کد توسعه وب فراهم می کند.
با کمک همه افزونه‌های وردپرس ، می‌توانید از وبلاگ‌هایی که اخبار یا داستان‌ها را بیان می‌کنند، از فروشگاه مجازی خود ایجاد کنید.
برای اینکه همه شما یا کسب و کارتان را بشناسند بسیار مفید است .
همه اینها باعث می شود وردپرس برای کاربران مبتدی و پیشرفته در توسعه وب مناسب باشد. علاوه بر این، رایگان است و تمام ویژگی های لازم برای ساخت انواع وب سایت ها را دارد .

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله وردپرس چیست؟ را مطالعه نمایید.

وردپرس چه مزایایی دارد؟

وردپرس یکی از پرکاربردترین مدیران محتوا است و به لطف مزایای آن متوجه آن خواهید شد .

رایگان است

شما همیشه قادر خواهید بود از ویژگی اصلی وردپرس به صورت رایگان استفاده کنید. وب سایت خود را ایجاد کنید و آن را در جهان راه اندازی کنید!
کاربردش ساده است
مهم نیست که مهارت های کامپیوتری ندارید، نیازی به نوشتن کد در وردپرس ندارید . فقط یک بلوک از متن، تصویر، صدا و غیره را از لیست انتخاب کنید و آن را به هر کجا که می خواهید بکشید.

بسیار قابل تنظیم است

وردپرس فهرست گسترده ای از افزونه ها را دارد تا وب سایت شما را متناسب با علایق شما بسازد.
از جمله، برخی از انواع عبارتند از:
• امنیت
• ارسال ایمیل
• امور مالی و پرداخت ها
• پشتیبانی مشتری

طراحی شگفت انگیزی دارد

به لطف سازگاری وردپرس با اندازه های مختلف دستگاه و لیست بزرگ قالب ها برای وب سایت شما، بسیار آسان است که بدون نگرانی از خرابی، طرح مورد نظر خود را داشته باشید.
چه نوع وب سایت هایی را می توان با وردپرس ایجاد کرد
بسته به علاقه خود، می خواهید یک نوع وب سایت طراحی کنید، اما در هنگام استفاده از وردپرس مشکلی نیست، زیرا افزونه های زیادی دارد و استفاده از آن بسیار آسان است.
ما چند نمونه از انواع وب سایت ها را در وردپرس را در مقاله جداگانه به شما نشان می دهیم، اما واقعاً تعداد انواعی که می توانند وجود داشته باشند بی شمار است .

تجارت الکترونیک

به لطف افزونه های وردپرس می توان فروشگاه مجازی شما را به راحتی ایجاد کرد.
ترجیح در بین توسعه دهندگان WooCommerce است .
با وردپرس می‌توانید فهرستی از تمام محصولات خود داشته باشید و بتوانید آنها را بر اساس دسته‌ها، برچسب‌ها و ویژگی‌ها سازمان‌دهی کنید و می‌توانید تمام مشتریان ثبت‌شده در وب‌سایت خود را ببینید و آنها را بر اساس تعداد سفارش‌ها، پول خرج شده، منطقه، شهر و کد پستی.

وبلاگ

به لطف وبلاگ ها می توانید مخاطبان خود را از هر اتفاقی که در وب سایت شما می افتد آگاه کنید. اخبار، رویدادها یا اخبار را در وب سایت وردپرس خود ایجاد کنید.
تمام ورودی های وبلاگ شما به صفحه وبلاگ وب سایت شما می روند و در یک ردیف در صفحه وبلاگ شما نشان داده می شوند. هنگامی که یک کلیک در ورودی انجام می شود، کاربر برای دیدن محتوای آن به آن دسترسی خواهد داشت.
اگر طراحی صفحه وبلاگ را دوست ندارید، می توانید آن را به صورت دستی تغییر دهید، یک موضوع را انتخاب کنید یا حتی یک افزونه برای ثبت وبلاگ ایده آل خود درج کنید.

وب سایت شخصی

اگر چیزی که می‌خواهید این است که بشناسید شخص شماست ، مشکلی نیست. وردپرس برای طراحی رزومه یا سرگرمی های اینترنتی شما عالی است.
فقط در مورد خودتان صحبت کنید، آنچه دوست دارید و کاری که انجام می دهید، وب سایت در یک لحظه ساخته می شود.

انجمن

اگر می خواهید اطلاعاتی را به دست آورید که مخاطبان آنلاین شما می توانند به شما بدهند (یا به خودشان بدهند)، یک انجمن در وب سایت خود ایجاد کنید که گویی انجمن های موجود مانند Quora یا Yahoo Answers هستند .
هر کسی که در وب سایت شما ثبت نام کرده باشد، می تواند موضوعاتی را ایجاد کند و در انجمن شما پاسخ دهد، بنابراین برای همه این اطلاعات ارزش قائل شوید.
یک تالار گفتمان می تواند از گزارش خطاها در یک برنامه، بحث و فلسفه در مورد موضوعات جالب، تا پرسیدن از مخاطبان شما از سازمان شما کمک کند.

وب سایت آموزشی

وردپرس همچنین برای توضیح هر چیزی که می خواهید در مورد هر چیزی اطلاع دهید مفید است .
به همان اندازه که اگر می خواهید یک وب سایت برای یک مدرسه ایجاد کنید، با لیستی از دانش آموزان، وظایف و رویدادها. به همان اندازه که گویی انتخاب شما این باشد که موضوعات مورد علاقه تان، اعم از تاریخ، گیاه شناسی یا باستان شناسی را افشا کنید تا بتوانید مانند صفحاتی مانند ویکی پدیا، به مخاطبان خود آموزش دهید. وردپرس ممکن است انتخاب شما باشد.
راهنمای ساخت وب سایت در وردپرس به صورت گام به گام
ایجاد یک وب سایت با استفاده از وردپرس آسان است، اگر بدانید چگونه این کار را انجام دهید.
به همین دلیل است که راهنمای نهایی نحوه ایجاد آن را مرحله به مرحله ارائه می دهیم .
مراحل را دنبال کنید و در یک لحظه وب سایت وردپرس خود را برای عمل آماده خواهید کرد.
1. برای وردپرس ثبت نام کنید
ابتدا عبارت WordPress را بصورت آنلاین جستجو کرده و ثبت نام کنید. اگر قبلاً یک حساب وردپرس متصل به مرورگر خود دارید، می‌توانید «ثبت‌نام در وردپرس» را جستجو کنید، در صورتی که می‌خواهید با حساب دیگری شروع کنید.
2. دامنه را انتخاب کنید
از شما می خواهد که باید دامنه را انتخاب کنید . شما می توانید دامنه رایگانی را انتخاب کنید که در آن “وردپرس” را در پسوند قرار دهید یا یک دامنه پولی که بدون واترمارک وردپرس به نظر می رسد.
علاوه بر این، دامنه های پولی به شما این امکان را می دهند که پسوند دامنه خود را تغییر دهید و این امکان را دارید که بسته به ترجیحات خود به عنوان یک تاجر، به عنوان وبلاگ نویس یا دیگران، آن را به .com، .blog و در میان دیگران تغییر دهید.
یک ترفند: هرچه دامنه شما پیچیده تر باشد، احتمال اینکه قبلاً از آن استفاده نشده باشد بیشتر است.
اگر دامنه ای که می خواهید از آن استفاده کنید در حال حاضر در حال استفاده است، وردپرس دامنه دیگری را پیشنهاد می کند.
اگر دامنه رایگانی که می‌خواهید استفاده کنید از قبل در حال استفاده است، وردپرس اعداد زیادی را اضافه می‌کند، البته تا زمانی که با دامنه‌های موجود متفاوت باشد.
3. یک طرح انتخاب کنید
سپس از شما می خواهد که یک طرح را انتخاب کنید ، اگرچه اگر بخواهید می توانید همیشه وب سایت خود را به صورت رایگان داشته باشید.
برنامه‌های پولی به شما امکان می‌دهند، از جمله موارد دیگر، پرداخت‌ها را دریافت کنید، تبلیغات کنید، پشتیبانی مشتری، از تعداد زیادی افزونه و از تم‌های ممتاز و غیره استفاده کنید.
4. ترجیحات خود را انتخاب کنید
در مرحله بعد، ترجیحات شما را از شما می‌پرسد ، زیرا وردپرس طرح‌هایی را بر اساس آنها پیشنهاد می‌کند.
توصیه می شود به طرح هایی که وردپرس برای استفاده می گذارد نگاهی بیندازید ، مگر اینکه طراحی کاملی را در ذهن داشته باشید .
5. طرحی را انتخاب کنید
پس از اتمام سوالات، می‌توانید تمام طرح‌های ارائه شده توسط وردپرس را تجسم کنید و طرحی را انتخاب کنید که مناسب‌ترین شکل ظاهری وب‌سایت شما باشد.
توجه داشته باشید که حتی اگر یک طراحی را انتخاب کنید، همیشه می توانید آن را به صورت دستی به میل خود تغییر دهید یا حتی یکی دیگر را انتخاب کنید .
پس از انجام تمام این کارها، می توانید وب سایت خود را با طرحی که انتخاب کرده اید یا از ابتدا ایجاد کنید.
6. تفاوت بین صفحه و پست
قبل از شروع، باید بین صفحات و پست ها تفاوت قائل شوید، زیرا در ابتدا ممکن است گیج شوند.
صفحات عادی وب سایت شما در “صفحات” و تمام ورودی های وبلاگ شما “پست ها” هستند.
صفحه وبلاگ شما یک صفحه است و تمام پست های وبلاگ شما در آن صفحه به شکل یک لیست ظاهر می شود .
هنگامی که این موضوع روشن شد، می توانید با تغییر صفحه اصلی خود شروع کنید، یا همچنین می توانید صفحه دیگری ایجاد کنید.
7. یک صفحه ایجاد کنید
هنگامی که می خواهید طراحی کنید، به لطف تمام بلوک هایی که وردپرس دارد، بسیار آسان خواهد بود .
شما می توانید متن، رسانه، ابزار طراحی، عناصر سایت مانند لوگو را اضافه کنید و همچنین اگر می خواهید حداکثر سطح شخصی سازی داشته باشید، می توانید HTML را وارد کنید.

ساخت صفحه

همچنین در سمت راست می‌توانید توابع صفحه و همچنین بلوک‌هایی را که اضافه می‌کنید تغییر دهید .
در پایان تمام طراحی وب سایت، می توانید کار خود را با فشار دادن دکمه «به روز رسانی» ذخیره کنید و یا اگر نمی خواهید صفحه شما فعلا آشکار شود، می توانید آن را به پیش نویس تغییر دهید و سپس منتشر کنید. آن را هر زمان که بخواهید
8. افزونه ها را انتخاب کنید
در نهایت، می‌توانید انواع پلاگین‌ها را در بخش «افزونه‌ها» اضافه کنید.
افزونه ها می توانند شامل اصلاح سئوی صفحه، تبدیل وب سایت شما به فروشگاه مجازی، ایجاد خبرنامه برای ارسال نامه به مخاطبان، پشتیبان گیری و غیره باشد.
به عنوان مثال، اگر سئوی خوبی می خواهید ، افزونه عالی Yoast SEO است . هنگامی که کاربران برای خرید خانه جستجو می کنند، در هر موتور جستجویی، اگر کلمات کلیدی خاصی را در وب سایت خود وارد کنید، وب سایت شما راحت تر می تواند در بالای جستجو قرار گیرد.
همچنین، اگر می خواهید فروشگاهی راه اندازی کنید ، افزونه ایده آل WooCommerce است . از بلوک های محصول انعطاف پذیر استفاده کنید تا ویترین فروشگاه ایده آل خود را به راحتی به تصویر بکشید. محصولات شما را می توان بر اساس دسته ها، ویژگی ها و برچسب ها متمایز کرد. مشتریان شما می توانند محصولات را رزرو کنند و در وب سایت شما مشترک شوند. شما می توانید قیمت محصولات را به صورت پویا و خیلی بیشتر تغییر دهید.
مشتریان شما همچنین می توانند به روش های مختلف پرداخت کنند، به علاوه WooCommerce نیز از روش های حمل و نقل و مالیات آگاه است.
وب سایتی را که تصور می کنید با وردپرس ایجاد کنید
اکنون که می دانید چگونه یک وب سایت با وردپرس از ابتدا ایجاد کنید، زمان ایجاد آن فرا رسیده است تا تجارت خود را مانند فوم رشد دهید.

 

اگر در مورد ایجاد وب سایت خود سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا