لیستی از 14 فناوری وب

لیستی از 14 فناوری وب برای توسعه دهندگان وب در سال 2023

توسعه وب با تکنیک ها و قوانین خاصی همراه است که هر توسعه دهنده وب باید درباره آنها بداند.

اگر می‌خواهید وب‌سایتی بسازید که ظاهر و عملکرد دلخواه شما را داشته باشد، باید از فهرست فناوری‌های وب که به شما در رسیدن به هدفتان کمک می‌کند، بدانید.

فناوری وب چیست؟ [تعریف + طبقه بندی]

فناوری وب در مورد تکنیک ها و ابزارهای مختلفی که در برقراری ارتباط انواع مختلف برنامه ها از طریق اینترنت استفاده می شود صحبت می کند.

می توانید فناوری وب را به بخش های زیر طبقه بندی کنید:

  1. وب جهانی (WWW) : وب جهانی را می توان به چندین فناوری مختلف طبقه بندی کرد. آنها مرورگرهای وب، زبان نشانه گذاری فرامتن (HTML) و پروتکل انتقال ابرمتن (HTTP) هستند.
  2. مرورگر وب : این نرم افزار کاربردی به کشف وب جهانی (WWW) کمک می کند. این رابط کاربری بین مشتری و سرور است.  مرورگر وب از سرور اسناد و خدمات وب را درخواست می کند.
  3. وب سرور : برنامه ای است که بنا به درخواست شبکه کاربر عمل می کند و فایل هایی را که به باز کردن صفحه وب کمک می کند به آنها ارائه می دهد. تبادل فایل ها با کمک پروتکل انتقال ابرمتن (HTTP) انجام می شود.
  4. صفحات وب : یک صفحه وب قسمت جلویی سند دیجیتالی است که به شبکه جهانی وب مرتبط است. هر کسی که یک مرورگر وب متصل به اینترنت دارد می تواند آن را مشاهده کند.
  5. توسعه وب : توسعه وب همه چیز در مورد ساخت و نگهداری وب سایت است. این شامل خدمات وب، از جمله برنامه نویسی وب، انتشار وب، طراحی وب و مدیریت پایگاه داده است.

علاوه بر این، از آنجایی که این وبلاگ همه چیز درباره فناوری هایی است که می تواند برای کسب و کارهای کوچک مفید باشد، ما توسعه وب را برای مشاغل کوچک به دو بخش تقسیم کرده ایم:

توسعه Front-End  : این بخش از فناوری به عنوان “سمت مشتری” برنامه وب نیز شناخته می شود. بخشی از وب سایت است که در آن با کاربران به طور مستقیم در تعامل هستند.

توسعه  Back-End : همانطور که از نام آن پیداست، سمت سرور یک وب سایت است. کاربر نمی تواند این قسمت از وب سایت را ببیند یا با آن تعامل داشته باشد که برای تجزیه و تحلیل و ذخیره داده ها استفاده می شود.

بیایید با بهترین فناوری‌های فرانت شروع کنیم و سپس به فناوری‌های بک‌اند نگاه خواهیم کرد.

9 فناوری وب Front-End   که باید بدانید

بزرگترین چالش مربوط به توسعه وب فرانت اند تغییر مداوم در تکنیک ها و ابزارهای توسعه فرانت اند یک وب سایت است. در نتیجه، توسعه دهنده باید دائماً با تمام پیشرفت ها به روز شود.

برای انتخاب بهترین تکنولوژی Front-End  ، لازم است ویژگی‌های تمامی فناوری‌ها را بدانید. به احتمال زیاد در یک جزیره سرگردان مانده اید. از این رو، ما لیستی از 9 فناوری پیشرفته را برای افزایش عملکرد کسب و کار در اختیار شما قرار می دهیم.

 

لوگو

نام فن آوری ها

سال توسعه

اپلیکیشن معروف ساخته شده

html

HTML

انتشار اولیه -1993

  • لینکدین
  • گوگل
  • اسناد
css

CSS

انتشار اولیه – 1996

  • فیس بوک
  • گوگل
  • اسلایدها
js

جاوا اسکریپت

انتشار اولیه -1995

  • نتفلیکس
  • Candy Crush
  • فیس بوک
react

React JS

انتشار اولیه – 2013

  • اسکایپ
  • Airbnb
  • Uber Eats
چارچوب وب

چارچوب وب Angular JS JavaScript

انتشار اولیه – 2010

  • جیمیل
  • پی پال
  • Upwork
Vue

Vue JS

انتشار اولیه – 2014

  • گرامر
  • GitLab
  • تریواگو
TypeScript

TypeScript

انتشار اولیه – 2012

  • Duolingo
  • نتفلیکس
بوت استرپ

بوت استرپ

انتشار اولیه – 2011

  • اینستاکارت
  • نقشه های اپل
ستون فقرات JS

ستون فقرات JS

انتشار اولیه – 2010

  • ترلو
  • Airbnb

آیا فکر کرده اید که چگونه تصاویر، رنگ ها و احساس هر وب سایتی تا این حد جذاب است؟ خب، این کار سخت یک توسعه دهنده فرانت اند است که به همه اینها جان می دهد. توسعه دهندگان وب را برای ایجاد طرحی با اقدامات دلخواه و لایه های ترجیحی استخدام کنید. با این حال، از سه زبان برنامه نویسی استفاده می شود:

HTML

زبان نشانه گذاری HTML یا Hypertext برای طراحی قسمت فرانت یک وب سایت با استفاده از زبان نشانه گذاری ضروری است.  HTML ترکیبی از زبان نشانه گذاری و فرامتن است. ابرمتن پیوندهای بین دو یا چند صفحه را تعریف می کند. زبان نشانه گذاری برای تعریف مستندات متنی در تگ ضروری است که به نوبه خود ساختار صفحه وب را مشخص می کند.

HTML برای ساخت پایه وب سایت شما استفاده می شود. در مقابل، CSS  طرح‌بندی صفحه، سبک، فونت‌ها و رنگ‌ها را ایجاد می‌کند.  دانستن HTML، CSS  و جاوا اسکریپت برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وب فرانت اند ضروری است.

CSS

Cascading Style Sheets  یا CSS یک زبان برنامه نویسی ساده طراحی شده است که به ساده سازی فرآیند ارائه صفحات وب کمک می کند.  با CSS می توانید یک سبک را در صفحات وب اعمال کنید. علاوه بر این، می توانید از CSS به طور مستقل و بدون تکیه بر HTML که هر صفحه وب را تشکیل می دهد استفاده کنید.

CSS همچنین به شما کمک می کند تا وب سایت ها را خیلی سریع طراحی مجدد کنید بدون استفاده از کدنویسی گسترده، CSS  از صفحات وب با ظاهر متفاوت پشتیبانی می کند. تنها چیزی که تغییر می کند محتوا است.

جاوا اسکریپت

می دانید که جاوا اسکریپت برای توسعه front-end ضروری است؛ اما، امکانات جاوا اسکریپت بی پایان است. این یکی از چندوجهی ترین زبان های برنامه نویسی که به شما کمک می کند تا برنامه های وب، دسکتاپ و موبایل را توسعه دهید.

اگر می خواهید یک توسعه دهنده front-end شوید، جاوا اسکریپت یک پیش نیاز است. با جاوا اسکریپت می توانید سایت را برای کاربر وب سایت تعاملی کنید. زبان برنامه نویسی عملکرد یک وب سایت را برای اجرای نرم افزارهای مبتنی بر وب و بازی های جذاب افزایش می دهد.

React JS

React JS  که بیشتر با نام React شناخته می شود، یک کتابخانه فرانت اند منبع باز جاوا اسکریپت است . برنامه های تعاملی و پویا ایجاد می کند و طراحی UX/UI را بهبود می بخشد.

 React JS تنها مسئول بهبود لایه view است. برای اطلاع از کاربردهای React JS، این تصویر را بررسی کنید.

React JS

با کمک فریمورک هایی مانند  Next.JS، React  برای توسعه اپلیکیشن های وب تک صفحه ای، موبایلی و سمت سرور مفید است.

Angular JS

Angular JS همچنین یک رابط برنامه نویسی برنامه Front-end برنامه JavaScript منبع باز است که بخشی ضروری از پشته MEAN (MongoDB، Express.JS، Angular JS، و Node.JS) می باشد. بیشتر برای ایجاد برنامه های وب تک صفحه ای استفاده می شود . 

در اینجا تصویری برای کمک به درک ساختار اپلیکیشن تک صفحه ای آورده شده است.

ساختار اپلیکشن

ابزار وب دارای قالب‌های داخلی است که ایجاد سریع نماهای رابط کاربری را برای توسعه‌دهندگان فرانت آسان‌تر ،  ناوبری کمتر و بارگذاری سریع را فراهم می آورد و تجربه کاربری عالی را تضمین می کند.  برنامه های Angular مختص مرورگر نیستند، از این رو هیچ محدودیت خاصی برای مرورگر وجود ندارد.

Vue JS

Vue JS  یکی از پرطرفدارترین فریم ورک‌های جاوا اسکریپت برای ساخت عناصر رابط کاربری تعاملی سازگار و سبک وزن است. در واقع، وظیفه اصلی آن کمک به توسعه اپلیکیشن های تک صفحه ای و رابط های کاربری تعاملی بوده

 در اینجا لیستی از مزایای استفاده از VUE JS برای پروژه توسعه وب شما آمده است.

مزایای استفاده از VUE JS

برای استفاده از Vue JS به دانش اولیه HTML و CSS نیاز دارید. همچنین، Vue JS  دارای یک کتابخانه هسته است که به طور انحصاری بر روی لایه view متمرکز شده . فن آوری وب ادغام یکپارچه در پروژه های بزرگ را برای توسعه فرانت بدون ایجاد دردسر آسان می کند

TypeScript

تایپ اسکریپت ابرمجموعه ای از زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت است، بنابراین اگر از توسعه وب مطلع باشید، تفاوت چندانی با آن ندارد.  TypeScript برای ادغام یکپارچه با اکوسیستم جاوا اسکریپت طراحی شده است. برای محیط هدف کاملاً مبهم است و به شما این آزادی را می دهد که تایپ اسکریپت را در همه جا با جاوا اسکریپت اجرا کنید.

یکی از محاسن TypeScript این است که یک زبان کامپایل شده است.  اتصال داده ها نیز در TypeScript ایمن تر بوده. در دنیایی که کامپوننت‌ها به بلوک‌های ساختمانی برای برنامه‌های کاربردی وب مدرن تبدیل شده‌اند، وراثت چندگانه TypeScript بسیار جذاب است و یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از قابلیت استفاده مجدد و سازگاری کد است.  تایپ اسکریپت به محض شناسایی خطا قبل از دریافت هر گونه بازخوردی از مشتریان، یک پاپ آپ پرتاب می کند.

بوت استرپ

بوت استرپ یکی دیگر از فریم ورک های منبع باز رایگان و قدرتمند برای فرانت اند است. این برای ایجاد وب سایت ها و برنامه های کاربردی سازگار با موبایل، واکنش گرا و پویا طراحی شده .

 بوت استرپ شامل قالب های جاوا اسکریپت و CSS برای ناوبری، دکمه ها، فرم ها، تایپوگرافی و سایر اجزا/عناصر ضروری UI است.

این جعبه ابزار قوی شامل ابزارهای CSS، HTML  و جاوا اسکریپت برای ایجاد عناصر طراحی فرانت برای وب سایت های پویا و واکنش گرا می باشد. دارای اجزای از پیش ساخته شده ای است که کاربران می توانند از آنها برای اضافه کردن تم ها و آیکون ها به طرح های خود استفاده کنند.

ستون فقرات

Backbone JS  زمانی به کار می رود که لازم باشد درخواست های HTTP به سرورها را به حداقل برساند. همچنین برای ساده سازی طرح های UI پیچیده استفاده می شود.

 توسعه دهندگان باید در حین توسعه یک برنامه جاوا تک صفحه ای از Backbone JS استفاده کنند.  از آنجایی که Backbone دارای Framework Model View است، امکان بسیار بیشتر از ساختاردهی معماری جاوا اسکریپت را فراهم می کند.

بنابراین، چرا به کتابخانه ای مانند Backbone JS نیاز داریم؟ 

ممکن است توسعه دهندگان بدون Backbone با مشکلات زیادی روبرو شوند.  این ابزار ساختار برنامه های بزرگ را برای شما فراهم می کند. همچنین، بر اساس کتابخانه های Underscores JS بوده و ممکن است وابستگی JQuery را از بین ببرد.  Backbone JS هنگام توسعه وب سبک و بسیار مفید می باشد.

5 فناوری وب پشتیبان که باید بدانید

در حالی که توسعه وب به سمت کاربر متمایل شده است و تمایل دارد ترجیحات بصری و نیازهای مشتری را برآورده کند، توسعه back-end چیزی است که در واقع به توسعه وب دامن می زند. برنامه های کاربردی وب و موبایل بدون یک چارچوب توسعه Back-end  کافی، عملکرد، مقیاس پذیری و پاسخگویی مطلوب را نخواهند داشت.

انتخاب تکنولوژی Back-end مناسب یک کار چالش برانگیز است.  در زیر برخی از فناوری هایی که باید برای کار توسعه وب سایت بدانید آورده شده است.

لوگو

نام فن آوری ها

سال توسعه

اپلیکیشن معروف ساخته شده

js

جاوا اسکریپت JS

انتشار اولیه -1995

  • نتفلیکس
  • Candy Crush
  • فیس بوک
php

PHP

انتشار اولیه – 1995

  • وردپرس
  • ویکیپدیا
  • یاهو
پایتون

پایتون

انتشار اولیه -1991

  • اینستاگرام
  • گوگل
  • Spotify
جاوا

جاوا

انتشار اولیه -1995

  • ناسا جهانی باد
  • جنکینز
  • هادوپ
روبی روی ریل

روبی روی ریل

انتشار اولیه -1995

  • خوب می خواند
  • Airbnb
  • GitHub

جاوا اسکریپت

می دانید که جاوا اسکریپت برای توسعه front-end ضروری است، اما زبان برنامه نویسی به همان اندازه برای توسعه Back-end  ضروری می باشد. این یکی از چند وجهی ترین زبان های برنامه نویسی است که به شما کمک می کند تا توسعه اپلیکیشن را ساده کنید و تجربه کاربری را بهبود بخشید.  

جاوا اسکریپ

با کمک Node.JS می توانید عملیات سمت سرور را تحت زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت انجام دهید.

مزایا و معایب استفاده از جاوا اسکریپت برای توسعه back-end چیست؟

مزایای استفاده از جاوا اسکریپت برای پروژه توسعه وب

محدودیت های استفاده از جاوا اسکریپت برای پروژه توسعه وب

سرعت

امنیت سمت مشتری

سادگی

پشتیبانی از مرورگر

قابلیت همکاری

عدم وجود امکانات رفع اشکال

رابط های غنی

ارث مجرد

قابلیت توسعه یافته

عملکرد بیتی کند

تطبیق پذیری

رندر متوقف شد

PHP

پی اچ پی یک فناوری سمت سرور و زبان برنامه نویسی همه منظوره است که به راحتی قابل استفاده می باشد و اطلاعات موجود در پایگاه های داده را اصلاح می کند.  گنجاندن چندین چارچوب مدرن، پایگاه کد قوی، جامعه عظیم و استقرار آسان ارزش بسیار خوبی به این فناوری وب می‌افزاید.

این فناوری مقرون به صرفه است زیرا در یک جامعه رایگان و منبع باز قرار دارد. PHP همچنین برنامه نویسی را با ارائه سیستم های نگاشت شی رابطه ای (ORM) ساده می کند.  فناوری اسکریپت همچنین وظایف توسعه مانند نقشه‌برداری  URL، مدیریت جلسه و احراز هویت را خودکار می‌کند.

مزایا و معایب استفاده از زبان PHP برای توسعه back-end چیست؟

مزایای استفاده از PHP برای پروژه توسعه وب

محدودیت های استفاده از PHP برای پروژه توسعه وب

پلتفرم مستقل

امنیت پایین

چارچوب PHP منبع باز و بدون هزینه

برای توسعه برنامه های وب بزرگ مناسب نیست

کاربر پسند

ضعیف

پایدار

نیاز به یادگیری اضافی

بدون کد طولانی مورد نیاز است

اجازه تغییر یا اصلاح را نمی دهد

قابل انعطاف

چارچوب ضعیف

بارگذاری آسان و پشتیبانی از کتابخانه

نمی تواند استفاده از چندین ویژگی را پشتیبانی کند

پایتون

پایتون سزاوار این است که در بهترین فناوری‌های توسعه وب بک‌اند موجود قرار گیرد. این فناوری چندین کتابخانه استاندارد را ارائه می دهد که فرآیند توسعه وب را ساده می کند.

 همه به لطف پروژه امنیت برنامه های وب منبع باز (OWASP)، برنامه نویسان و طراحان وب می توانند نسخه های سخت شده وب و برنامه های تلفن همراه را بسازند که از حملات محافظت می شوند و به شرکت ها برای ایجاد یک اکوسیستم ایمن کمک می کنند.

مزایا و معایب استفاده از زبان پایتون برای توسعه back-end چیست؟

مزایای استفاده از پایتون برای پروژه توسعه وب

محدودیت های استفاده از پایتون برای پروژه توسعه وب

خواندن و یادگیری پایتون آسان است

پایتون محدودیت سرعت دارد

پایتون بهره وری را افزایش می دهد

با محاسبات موبایلی چندان قوی نیست

مجموعه وسیعی از کتابخانه ها دارد

پایتون ممکن است خطاهای زمان اجرا داشته باشد

پایتون منبع باز، رایگان و دارای یک جامعه پر جنب و جوش است

فضای حافظه زیادی را مصرف می کند

این یک زبان برنامه نویسی قابل حمل است

تست پایتون آسان نیست

پایتون یک زبان تفسیری است

 

جاوا

جاوا یکی از ماهرترین و گسترده ترین زبان های برنامه نویسی است که از دیرباز وجود داشته که این زبان  یک فناوری پشتیبان قوی است و  دارای مزایا و مزایای بسیاری می باشد که به توسعه دهندگان کمک می کند تا به راحتی مشکلات دشوار را در زمان واقعی حل کنند.

جاوا نه تنها برنامه های کاربردی وب با ویژگی های غنی و سازگار می سازد، بلکه می توانید از جاوا برای دستگاه های تلفن همراه و توسعه نرم افزار میکروکنترلر نیز استفاده کنید.

مزایا و معایب استفاده از زبان جاوا برای توسعه back-end:

مزایای استفاده از جاوا برای پروژه توسعه وب

محدودیت های استفاده از جاوا برای پروژه توسعه وب

جاوا یک زبان برنامه نویسی شی گرا است

جاوا رابط کاربری گرافیکی ضعیفی دارد

از multithreading پشتیبانی می کند

امکانات پشتیبان ندارد

جاوا یک زبان امن است

فناوری سمت سرور به فضای حافظه قابل توجهی نیاز دارد

جاوا مستقل از پلتفرم است

جاوا کدهای پیچیده و پیچیده ای دارد

گران نیست و نگهداری آن آسان است

جاوا کند است و عملکرد ضعیفی دارد

جاوا یک زبان توزیع شده سطح بالا است

مجوز تجاری جاوا رایگان نیست

از قابلیت حمل و نقل پشتیبانی می کند

 

از قابلیت حمل و نقل پشتیبانی می کند

 

روبی

Ruby  که با نام Ruby on Rails نیز شناخته می‌شود، یکی دیگر از فناوری‌های بک‌اند منبع باز مشابه پایتون، جاوا و پرل است.  به عنوان یک توسعه‌دهنده برنامه‌های کاربردی وب، روبی مورد علاقه برای نمونه‌سازی اولیه در نظر گرفته می‌شود.

در اینجا مزایای استفاده از روبی وجود دارد.

مزایای استفاده از روبی

زبان برنامه نویسی back-end از فرابرنامه نویسی پشتیبانی می کند.  روبی ماژول های کتابخانه شخص ثالث را ارائه می دهد و یک فناوری بک اند بسیار سازنده است.

مزایا و معایب استفاده از Ruby برای توسعه back-end:

مزایای استفاده از روبی برای پروژه توسعه وب

محدودیت های استفاده از روبی برای پروژه توسعه وب

Ruby on Rails در زمان کارآمد است

Ruby on Rails چندان انعطاف پذیر نیست

از تعداد زیادی کتابخانه و ابزار پشتیبانی می کند

تکامل مستمر جایی برای خلاقیت باقی نمی گذارد

روبی یک جامعه بزرگ و فعال دارد

زمان بوت روبی طولانی است

روبی انطباق محور و پایبندی قوی به استانداردها است

یک اشتباه در کدنویسی می تواند برنامه شما را به میزان قابل توجهی کند کند

روبی خوانایی کد بهتری دارد

 

این زبان را برای مبتدیان بسیار آسان می کند

 

 

4 نوع مختلف از پایگاه های داده مورد استفاده در توسعه وب

پایگاه داده می تواند به عنوان اتاقی در داخل دفتر شما تعریف شود که در آن همه فایل ها و گزارش های مهم را ذخیره می کنید.  اطلاعاتی که در یک داده ذخیره می شود بسیار حساس است و از این رو باید با دقت به آنها دسترسی داشت.

اجازه دهید برخی از پایگاه های داده برای توسعه وب را بررسی کنیم:

PostgreSQL

PostgreSQL  یک برنامه مدیریت پایگاه داده است که به زبان C نوشته شده و توسط سازمان هایی که با حجم عظیمی از اطلاعات سروکار دارند استفاده می شود.  سیستم مدیریت پایگاه داده قبلاً با نام POSTGRES شناخته می شد و توسط چندین برنامه بازی، ثبت دامنه و ابزارهای اتوماسیون پایگاه داده استفاده می شد.

MariaDB

MariaDB  یک سیستم مدیریت پایگاه داده رابطه ای که با کلاینت ها و پروتکل های MySQL سازگار است.  شما می توانید سرور MySQL  را به راحتی با MariaDB بدون تغییر کد تغییر دهید.  MariaDB  نسبتاً جامعه محور است و فضای ذخیره سازی ستونی را با معماری داده های بسیار موازی توزیع شده فراهم می کند.

MongoDB

MongoDB  شاید یکی از محبوب ترین پایگاه های داده NoSQL در سال 2022 باشد. این اولین نرم افزار مدیریت پایگاه داده اسناد بود که در سال 2009 منتشر شد. MongoDB  برای مقابله با چالش های بارگیری و دسترسی به داده ها در RDBMS با استفاده از زبان های برنامه نویسی شی گرا ایجاد شد. در درجه اول برای رسیدگی به داده های اسناد استفاده می شود.

MySQL

اگر یک پایگاه داده هم برای فضای ابری و هم برای فضای داخلی عالی باشد، باید سرور MySQL باشد که توسط سیستم های مایکروسافت پشتیبانی می شود. MySQL با سیستم های ویندوز و لینوکس هماهنگ است.

 MySQL، به عنوان یک پایگاه داده چند مدلی، از داده های مکانی، داده های نیمه ساختار یافته (JSON) و داده های ساخت یافته (SQL) پشتیبانی می کند.

MySQL  به اندازه سایر پایگاه های داده مدرن پیشرفته یا مبتکر نیست، اما در طول سال ها دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است.

سوالات متداول در مورد فن آوری های مختلف وب

انواع مختلف توسعه وب چیست؟

سه نوع مختلف توسعه وب وجود دارد. آنها توسعه وب فرانت، توسعه وب بک‌اند و توسعه وب فول استک هستند.

فناوری های پیشرفته وب چیست؟

فناوری های پیشرفته وب ایجاد و استفاده از مکانیزمی است که امکان ارتباط و اشتراک منابع را برای رایانه های مختلف ممکن می سازد.

توسعه فول استک در وب چیست؟

توسعه فول استک در وب یک فناوری وب است که توسعه front-end و back-end را ترکیب می کند.

آخرین فناوری های وب چیست؟

بسیاری از آخرین روندهای فناوری وب مانند فناوری بلاک چین، برنامه های وب پیشرو، اینترنت اشیا، اعلان های فشاری، صفحات موبایل شتاب داده شده، چت ربات های مجهز به هوش مصنوعی، سیستم های مدیریت محتوا، واقعیت مجازی، امنیت سایبری، چارچوب جاوا اسکریپت، رایانش ابری، میکرو جبهه وجود دارد. به پایان می رسد، و بسیاری دیگر.

سه فناوری وب چیست؟

سه زبان اصلی وب که وب جهانی را تشکیل می دهند عبارتند از HTML، CSS  و جاوا اسکریپت.

انتخاب پشته فناوری وب مناسب

بنابراین، اکنون که ایده عادلانه‌ای در مورد آخرین فناوری‌های توسعه وب مورد استفاده توسعه‌دهندگان دارید، می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام فن‌آوری frontend و backend متناسب با نیازهای کسب‌وکار شما باشد.

این مقاله بهترین فناوری های وب برای مشاغل کوچک، ویژگی ها، مزایا و معایب آنها را مورد بحث قرار داده است.  با این حال، این به نیازهای سازمانی شما و مجموعه مهارت های توسعه دهندگان بستگی دارد و در نهایت معیارهای انتخاب چارچوب توسعه وب را تعیین می کند.

اگر در رابطه با مقاله سوالی دارید، در کادر نظرات با ما در میان بگذارید، ما به شما پاسخ خواهیم داد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا